Algemene fysiotherapie

Een algemeen fysiotherapeut is deskundig op het gebied van bewegen en helpt mensen die in het dagelijks leven niet goed  functioneren.

Hij of zij richt zich niet alleen op het genezen van aandoeningen en ziekten, maar ook op het aanpakken en verbeteren van bewegingsbeperkingen die het gevolg zijn van een aandoening of ziekte. Een algemeen fysiotherapeut helpt je de kwaliteit van bewegen én leven te verbeteren en arbeidsverzuim terug te dringen.

Maak een afspraak!

De behandeling:

De algemene fysiotherapie behandeling is voor patiënten die in het dagelijkse leven belemmerd worden bij het bewegen. Nederland kent ongeveer 20.000 fysiotherapeuten die werkzaam zijn in zelfstandige praktijken, gezondheidscentra, ziekenhuizen, revalidatiecentra, verpleeghuizen en, steeds vaker, op de bedrijfsvloer. Samen met de fysiotherapeut werkt de patiënt aan meer bewegingsvrijheid en kwaliteit van leven.

De fysiotherapeut is de deskundige op het gebied van bewegen.

De fysiotherapeut behandelt individuele of groepen patiënten en gaat resultaatgericht aan het werk, met de bedoeling om u zo snel en zo goed mogelijk weer op de been te helpen. Bij het opstellen van een behandelplan kijkt hij samen met u naar uw wensen en lichamelijke situatie en mogelijkheden. Met zijn adviezen en oefeningen zorgt hij ervoor dat u weer beter kunt bewegen. De laatste jaren gaat veel aandacht uit naar de preventieve gezondheidszorg. Ook daarvoor kunt u terecht bij de fysiotherapeut

Voor meer informatie zie www.fysiotherapie.nl